یزدفردا :مديركل ورزش و جوانان استان يزد از روابط عمومي به عنوان ركن اصلي ادارات و سازمان ها ياد كرد.
به مناسبت 27 ارديبهشت ماه روز روابط عمومي و ارتباطات نشستي با حضور سيد غلامرضا كمانه مديركل ورزش و جوانان استان ، محمد حسين ارزانش مشاور ورزشي مديركل ، كامران قرباني معاونت توسعه منابع و نيروي انساني ، علي اصغر حسيني معاونت توسعه ورزش  و رضا نارگاني مدير روابط عمومي اين اداره كل برگزار و در خصوص برنامه ها و سياست هاي واحد روابط عمومي در سال جديد بحث و گفتگو شد.
 مديركل ورزش و جوانان استان در اين نشست با اشاره به اينكه روابط عمومي ها ركن اصل ادارات هستند گفت : روابط عمومي ها در هر اداره و سازمان نقش مهم و بسزايي را در پيرفت و رسيدن به اهداف آن سازمام ايفا مي كند .

سيد غلامرضا كمانه از تلاش هاي واحد روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان تشكر و قدرداني و اضافه كرد : روابط عمومي اين اداره كل در زمينه هاي ساماندهي روابط عمومي هيئت هاي ورزشي ، برگزاري دوره هاي آموزشي و اطلاع رساني شفاف و دقيق زحمات بسياري را كشيده كه جاي تشكر و قدرداني دارد.

وي اطلاع رساني در خصوص وضعيت پروژه هاي عمراني را از مهمترين برنامه هاي واحد روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان در سال جديد خواند و تصريح كرد : در سال جديد بايد به بحث پروژه هاي عمراني نگاه ويژه اي داشت و در خصوص پروژه هاي در دست احداث و ساخته شده اطلاع رساني دقيق و شفاف صورت گيرد.




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا